Pár typů pro kvalitní spánek

Určitě jste někdy zažili ten pocit, jak kdybyste celou noc nespali. Je několik věcí, které mají vliv na náš spánek. Přemýšleli jste někdy nad tím, co všechno může ovlivnit váš spánek?
Nepřejídejte se před spaním
Jestliže jíte před spaním, nutíte tím tělo trávit a k vnitřní aktivitě. Vy naopak chcete tělo přivést do klidu, abyste měli kvalitní spánek. Nejlepší je nejíst alespoň tři hodiny před spánkem. Pokud vás začne honit mlsná, tak si vezměte nějaké lehké jídlo, které nebude těžké na žaludek. Takto to je stejné i u pití.bylinný čaj
Pravidelný spánek
Hodně důležité je dodržovat pravidelný spánek. Nejde jen o to spát pravidelně 7 – 8 hodin, ale taky by člověk měl chodit spát pravidelně ve stejnou dobu. Tělo si na tento pravidelný režim zvykne a bude se vám pak lépe usínat a i vstávat.
Nedostatečný přísun tekutin
Lidské tělo je z většiny tvořeno vodou, a aby nám dobře fungovalo, je dobré mít správný přísun tekutin. Někdy vás kvůli tomu, že máte malý příjem tekutin, může bolet hlava či se můžete cítit unavený.
Správná matrace
Další věc, která je důležitá pro spánek, je kvalitní matrace a postel. V současné době mnoho obchodů nabízí spoustu značek, typů, materiálů a tvrdostí matrací. Jestliže si nejste jistý ve výběru matrace, v správném obchodě vám zaručeně poradí.
Vypnutá elektrotechnika
Pokud máte problémy se spánkem, měli byste se vyhnout neustálému koukání do počítače a na televizi. Důvod je ten, že koukáním na televizi či počítač, nutíte svůj mozek k aktivitě. Dále také televize a počítač vysílá modré světlo, které má špatný vliv pro náš spánek.spící žena
Žádný stres
Stres, úzkost či nervozita, jsou poměrně velkými nepříteli. Někdy naše obavy jsou zbytečně velké a pak se kvůli tomu špatně vyspíme. Někdy je těžké ten stres překonat.  V současné době žijeme ve stereotypu jako je práce – domov – děti a na pořádný odpočinek nemáme dostatek času. Někdy právě je vhodné se zastavit a úplně vypnout, vaše mysl se uklidní a váš spánek bude o to dost kvalitnější.

About the author /